هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک

  • کد خبر: ۲۳۰۳۳۸
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک
تیم ملی والیبال نشسته ایران برای کسب هشتمین مدال طلای تاریخ پارالمپیک، انگیزه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای نهمین مرتبه به مسابقات پارالمپیک اعزام می‌شود و شاگردان هادی رضایی که پرافتخارترین تیم این رشته در جهان محسوب می‌شوند، انگیزه ویژه‌ای برای کسب مدال طلا دارند.

ملی‌پوشان کشورمان که در ۹ دوره قبلی مسابقات، ۷ مرتبه روی سکوی قهرمانی ایستاده اند، حالا برای رسیدن به هشتمین مدال طلا، هم قسم شده اند و در حرکتی ارزشمند بصورت تیمی تصمیم گرفته‌اند تا هشتمین مدال طلای تاریخ پارالمپیک ایران را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنند.

بدین ترتیب والیبالیست‌های ایران با استعانت از امام رضا (ع) و تجربه حضور در دوره‌های قبلی، امیدوارند این اتفاق تاریخی را به نام خودشان رقم بزنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->